راهنمایی برای اشتغال و مهارت شما

وب سایت آموزش ورزش، آرایشگری، بدنسازی و ...

راهنمایی برای اشتغال و مهارت شما

وب سایت آموزش ورزش، آرایشگری، بدنسازی و ...

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مبارزه بوکس تایلندی یا تای بوکسینگ که در زبان محلی تایلند به آن موآی تای نیز می گویند به معنای مشت زنی می باشد که یکی از بازی های مخصوص کشور تایلند و میانمار و کامبوج و مالزی می‌باشد. در این پست با ۱۰ فیلم آموزشی گلچین شده از مبارزات بوکس تایلندی  که بصورت رایگان می باشد آشنا می شوید. در گلچین کردن این ویدئوها سعی کرده ایم بهترین مبارزات موی تای را برای شما گردآوری نماییم. ساخت عروسک مکزیکی


موآی تای ورزش رزمی بسیار مشکل و خطرناکی است که مبارزات آن گاهی حتی برای قهرمانان و اساتید رشته‌های ورزشی رزمی دیگر نیز کاری مخاطره‌آمیز و غیرممکن است. این مبارزه دارای قدمتی بیش از ۲۰۰۰ سال است. در گذشته، مردم کشور تایلند در مبارزاتی که با کشورهای همسایه داشته از این مبارزه به عنوان سلاحی مؤثر استفاده می کردند. در ادامه تصاویر هیجان انگیزی از مسابقات این مبارزه را مشاهده خواهید کرد.

فیلم های مبارزات بوکس تایلندی

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

آیا می دانستید کاربراتور در سال ۱۸۷۶ میلادی، توسط یک مخترع آلمانی به نام “گوتلیب دایملر” اختراع شد. کاربراتور مهمترین قطعه در سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری است . وظیفه ی اصلی کاربراتور تهیه مخلوط مناسبی از هوا و سوخت برای شرایط مختلف کار موتور می باشد. یک کاربراتور بایستی خواسته های زیر را برآورده سازد :


۱. تهیه مخلوط صحیح هوا و سوخت برای شرایط مختلف کار موتور در زمانی بسیارکوتاه


۲. مصرف کم سوخت در وضعیت کار عادی موتور


۳. امکان تامین حداکثر قدرت در حالت بار کامل


۴. روشن شدن موتور در هر درجه حرارت و کارکرد منظم آن در حالت دور آرام


۵. پایداری تنظیم های انجام یافته بر روی کاربراتور برای یک مدت طولانی و امکان تنظیم ها با توجه به شرایط کاری موتور


۶. سادگی ، قابلیت اطمینان و دوام


۷. سهولت تعمیر و نگهداری

آموزش تنظیم کاربراتور موتورسیکلت

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

گوسفند شال که بومی منطقه بوئین زهرای استان قزوین است جزو بهترین نژاد سنگین وزن ایران و جهان است. این نژاد سرعت رشد بالایی دارد و از نظر تولید شیر نیز از توانایی کمی و کیفی خوبی برخوردار است. درصد وزن لاشه سرد به وزن زنده در بره‌های پرواری این نژاد ۹۹/۴۹ درصد و وزن چربی لاشه به وزن زنده حدود ۴۶/۱۳ درصد است.همچنین مقدار تولید پشم سالیانه قوچ یک الی ۳/۱ کیلوگرم و میزان میش سالیانه ۸/۰ تا یک کیلوگرم است.


بهترین نژادهای گوسفندان ایرانی:

گوسفند-مهربان


بهترین نژاد پوستی : نژاد قره گل

گوسفندان این نژاد پوستی نرم و لطیف داشته و دارای پشم هایی مجعد و ظریف هستند. پشم این گوسفندان به دلیل نرم بودن تارهایش برای تولید پالتو و کلاه و … استفاده می شود. نژاد پوستی دارای دست و پای کشیده، باریک و ظریف است و پشمهایی دارای رنگ خاص با تارنازک و بلند اما کم پشت دارد و بره های جوان تر این نژاد پوست مرغوب تری دارند. در میان نژاد های پوستی جهان، بره قره گل پوست بسیار لطیفی دارد.


نژاد-قره-گل1


بهترین نژاد گوشتی : نژاد شال، لری، مهربان و افشاری

این نژاد مهمترین نژاد در ایران است زیرا در کشور ایران هدف اصلی از پرواربندی دام تولید گوشت آن است. نژاد های گوشتی را می توان با داشتن صفاتی چون پیشانی پهن، سینه بزرگ و گوشتی، گردن کوتاه و پر، کمر و پشت مستقیم و پهن، ران هایی حجیم و عضلانی، ساقهای درشت کپل پهن و بزرگ شناسایی کرد. مهمترین نژادهای گوشتی در ایران نژاد شال، لری، مهربان و افشاری هستند. بال مرغ سیشوان

معرفی بهترین نژاد گوسفند

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب، بر اساس معیارهای مختلفی، ۴ تا از بهترین موسساتی که کلاس دوره های تخصصی تعمیرات موبایل را آموزش می دهند، به شما معرفی می کنیم.


ما بعنوان نمونه ۱۰ درس بسیار مهم آموزش تخصصی تعمیرات موبایل (فیلم فارسی رایگان) را به شما نمایش دادیم. اما در اینجا می خواهیم بهترین دوره های آموزش موبایل را معرفی کنیم. این کلاس ها را ما با معیارهای مختلفی به شما معرفی می کنیم. معیارهای ما عبارتند از:


کیفیت و تجهیزات کلاس ها

مهارت اساتید کلاس ها

قیمت کلاس ها و تناسب آن با امکاناتی که دریافت می کنید

تنوع مهارت ها و آموزش ها

اعتبار مدرک ارائه شده و آموزشگاه

نظرات کاربران مختلف در فضای مجازی

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

هنر بافتنی هم کار ساده ای ست و هم اینکه شما را بعنوان یک هنرمند نشان خواهد داد. می توانید کلاه، لباس های مختلف را خودتان ببافید و به دیگران هدیه دهید که کاری بسیار لذت بخش خواهد بود.


در گلچین کردن این ویدیوها سعی کرده ایم فقط آموزش های کاربردی رایگان در سطح اینترنت را گرد هم بیاوریم. این ۱۰ ویدیوی آموزشی شامل موارد زیر هستند:


آموزش ابزار و آشنایی با وسایل بافتنی

آشنایی با انواع کاموا مناسب برای بافت

اندازه گیری در بافتنی با میل

آموزش سر انداختن در بافت با دومیل

آموزش بافت زیر با دومیل

آموزش بافت رو با دومیل

و … .

ادامه آموزش بافتنی جدید و ساده

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

دستگاه هیتر بلور:

هیتر


این دستگاه می تواند هوای گرم با فشار تنظیم شده ای را به بیرون هدایت کند و کار آن حرارت دادن سطوح مختلف برد وهمچنین تعویض قطعات است. از این دستگاه بیشتر برای آی سی هایی که پایه های آن ها در زیرشان است، استفاده می شود.


هویه :

هویه


این وسیله مقادیر حرارتی مختلفی را ایجاد می کند که در قسمت هایی که نیاز به ظریف کاری و تعویض قطعات می باشد استفاده می گردد. دقت کنید که برای تعمیر موبایل از همیه های مخصوص برای اینکار استفاده کنید نه هویه معمولی .


منبع تغذیه :


منبع تغذیه برای چند مورد استفاده می شود:


۱- جهت شوک دادن باتری

۲- شارژمستقیم باتری

۳- روشن کردن گوشی بدون باتری

۴- عیب یابی در گوشی های خاموش بر اساس نحوه جریان کشی

ادامه وسایل مورد نیاز تعمیرات موبایل

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

یک ورزش عالی و مهارتی فوق العاده برای کودکان، اسکیت رولینگ یا اسکیت بورد می باشد. در این مطلب با کمک چند مقاله معتبر، بیش از ۱۰ نکته مهم آموزش اسکیت به کودکان را به شما یادآوری می کنیم. مهم نیست که کودک در مرحله ابتدایی یا پیشرفته اسکیت باشد.

۱- ایمنی کودک با تجهیزات مناسب

کلاه ایمنی، زانوبند، آرنج بند و مچ بند فرزندان را بپوشانید وچرخ های اسکیت آنها را بررسی کنید. زمانی که اسکیت را برای کودک تان تنظیم کردید، آموزش فنون ایستادن و هل دادن را شروع کنید.برای ایستادن شکل \/ ساده وبرای هل دادن انتقال فشار پا از یک پا به یک پای دیگر را آموزش می دهیم. فشار بر روی پای چپ و سپس فشار بر روی پای راست. به کودکان نزدیک شوید و برای اجرای حرکت توسط آنها صبور باشید.

۲-انتظارتان از کودک، متناسب با سن او باشد.

کودکان ۳ تا ۵ ساله، عمدتا موقع اسکیت رولینگ، زمین می خورند و مدام باید بلند شوند. نیاز هست که کسی کنارشان باشد و به آنها روحیه بدهد تا از یادگیری اصطلاحا زده نشوند. در این سن فقط کافی ست که کودک بتواند تعادل خود را موقع اسکیت کردن حفظ کند و برای این کار باید حالت پاهای خود را بصورت \/ حفظ کند.

ادامه آموزش اسکیت به کودکان

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

مقدمه:

آرایشگری مردانه یا همان پیراشگری، هنری است که می تواند یک نفر را با ابهت، گیرا و بسیار جذاب نشان دهد یا برعکس. تکنیک ها و روش های آرایشگری در نشان دادن این موضوع بسیار تاثیرگذار هستند.


در گلچین کردن این ویدیوها سعی کرده ایم ویدیوهای جدیدتر و کاربردی تر آموزش پیرایشگری را گرد هم بیاوریم. این ۶ ویدیوی آموزشی شامل موارد زیر هستند:


مهارت کار تخصصی با سشوار و اتوی مو

مهارت صاف کردن دائم و موقت مو

مهارت فر کردن دائم و موقت مو

آشنایی با تکنیک های آرایشگری جدید

نمونه هایی از اصلاح مو به سبک های جدید

و … .

ادامه آموزش آرایشگری مردانه

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

وب سایت معروف و معتبر روانشناسی امروز، نتیجه جدیدترین تحقیقات انجام شده را با عنوان ۱۷ پیشنهاد ساده جهت افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در کمتر از دو هفته ارائه داده است که ما آن را برای شما در وب سایت هنر فردی قرار داده ایم.


عزت نفس پایین می‌تواند عمیقا ریشه داشته باشد و ریشه در تجربیات مربوط به دوران کودکی از قبیل جدایی طولانی از شخصیت های والدین، بی‌توجهی، یا سو استفاده احساسی، فیزیکی و یا جنسی داشته باشد. در زندگی بعدی، عز ت نفس می‌تواند توسط سلامت بیمار، رویداده‌ای منفی زندگی مانند از دست دادن شغل، طلاق گرفتن ، روابط ضعیف و ناامیدانه، و حس عمومی عدم کنترل تضعیف شود. این حس فقدان کنترل ممکن است به ویژه در قربانیان تجاوز عاطفی، فیزیکی، یا جنسی و یا قربانیان تبعیض در زمینه مذهب، فرهنگ، نژاد، جنسیت و یا گرایش جنسی علامت‌گذاری شود.


رابطه بین عزت‌نفس پایین و اختلال ذهنی و پریشانی ذهنی بسیار پیچیده است. عزت‌نفس پایین به اختلال ذهنی بستگی دارد که به نوبه خود عزت‌نفس را به خود جلب می‌کند. در برخی موارد عزت‌نفس پایین یک ویژگی اصلی اختلال ذهنی است، به عنوان مثال، در افسردگی یا اختلال شخصیت مرزی.

ادامه افزایش اعتماد بنفس

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

پرورش گوسفند که در ایران دارای سابقه ای طولانی می باشد همواره یکی از بهترین شغل های بخش کشاورزی بوده و هست. مهارت دامداری اصولی و نحوه مراقبت از آنها و پرورش گوسفند از نظر علمی دارای اهمیت ویژه ای می باشد. در این پست علاوه بر فایل pdf آموزش پرورش گوسفند، شما را با یکی از نرم افزارهای تخصصی برای پرورش دام و طیور آشنا می کنیم.

مقدمه :

برای اینکه در حرفه پرورش گوسفند موفق باشید و بیشترین سود عایدتان شود رعایت یکسری اصول و قواعد ضروری لازم است. در این فایل علاوه بر فراگیری کامل این حرفه، تمام نکات و قواعد برای موفقیت در این شغل را آموزش می بینید.

کتاب پرورش گوسفند


  • احمد کریمی