راهنمایی برای اشتغال و مهارت شما

وب سایت آموزش ورزش، آرایشگری، بدنسازی و ...

راهنمایی برای اشتغال و مهارت شما

وب سایت آموزش ورزش، آرایشگری، بدنسازی و ...

  • ۰
  • ۰

وب سایت معروف و معتبر روانشناسی امروز، نتیجه جدیدترین تحقیقات انجام شده را با عنوان ۱۷ پیشنهاد ساده جهت افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در کمتر از دو هفته ارائه داده است که ما آن را برای شما در وب سایت هنر فردی قرار داده ایم.


عزت نفس پایین می‌تواند عمیقا ریشه داشته باشد و ریشه در تجربیات مربوط به دوران کودکی از قبیل جدایی طولانی از شخصیت های والدین، بی‌توجهی، یا سو استفاده احساسی، فیزیکی و یا جنسی داشته باشد. در زندگی بعدی، عز ت نفس می‌تواند توسط سلامت بیمار، رویداده‌ای منفی زندگی مانند از دست دادن شغل، طلاق گرفتن ، روابط ضعیف و ناامیدانه، و حس عمومی عدم کنترل تضعیف شود. این حس فقدان کنترل ممکن است به ویژه در قربانیان تجاوز عاطفی، فیزیکی، یا جنسی و یا قربانیان تبعیض در زمینه مذهب، فرهنگ، نژاد، جنسیت و یا گرایش جنسی علامت‌گذاری شود.


رابطه بین عزت‌نفس پایین و اختلال ذهنی و پریشانی ذهنی بسیار پیچیده است. عزت‌نفس پایین به اختلال ذهنی بستگی دارد که به نوبه خود عزت‌نفس را به خود جلب می‌کند. در برخی موارد عزت‌نفس پایین یک ویژگی اصلی اختلال ذهنی است، به عنوان مثال، در افسردگی یا اختلال شخصیت مرزی.

ادامه افزایش اعتماد بنفس

  • ۹۷/۰۴/۰۱
  • احمد کریمی