راهنمایی برای اشتغال و مهارت شما

وب سایت آموزش ورزش، آرایشگری، بدنسازی و ...

راهنمایی برای اشتغال و مهارت شما

وب سایت آموزش ورزش، آرایشگری، بدنسازی و ...

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در ادامه آموزش دستورات آشپزی ،در این نوشته به شما طرز تهیه یک ژله ساده و بسیار خوشمزه را با استفاده از میوه های طبیعی و بدون استفاده از پودرهای با رنگ مصنوعی و مضر، آموزش می دهیم. مطمئن باشید با یک بار درست کردن این نوع ژله، دیگر سراغ ژله های پودری نخواهید رفت!

قبل از شروع به کار دقت کنید که از میوه خیلی رسیده (نرم شده) برای ژله استفاده نکنید چون ممکن است درست جا نیفتد.

مواد مورد نیاز برای ژله طبیعی:

یک و نیم کیلو میوه را به قطعات تقریبا ۲ تا ۳ سانتی متری خرد کنید.

سه تا چهار لیوان آب (بسته به خودتان)

قند (بسته به دلخواه خودتان)

۲ قاشق غذاخوری آب لیمو تازه

نمک درشت (یک چهارم قاشق چای خوری کافیست)

ادامه نحوه درست کردن یک ژله ساده

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

ر این پست برای شما توضیح می دهیم که بدنسازی چیست؟ چه فوایدی دارد و بهترین موقع برای انجام ورزش پرورش اندام، چه زمانی می باشد؟

شروع یک بدنسازی می تواند برای برخی از ما وقتی با یک سالن ژیمناستیک, تمرینات سخت ,مردانی با بازوان درشت و عضلانی, تمرینات زنان عضلانی هنگامی که به شدت تمرین روبرو می شویم، تجربه ی ترسناکی می باشد. حتی اصطلاحاتی که در آنجا به کار می برند به نظر نا اشنا می اید: مثل پشته سازی، تکرار تمرین، بدن گلدانی، گاسترو تنظیم کردن و زمان بندی.


اگر همه ی این واقعیت ها را هم کنار بگذاریم چیدمان گران قیمت تجهیزات و لوازم ورزشی بیشتر مارا به وحشت می اندازد اگر شما یک ورزشکار مبتدی هستید در بدن سازی لازم است که در مورد این حرفه اطلاعات کافی داشته باشید تا بدانید واقعا قرار هست با چه چیزی روبرو شوید؟

ادامه بهترین زمان برای انجام ورزش بدنسازی + فواید بدنسازی

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

مرحله‌ی اول- ایجاد یک گره خفت

نخ مورد نظر را خوابانیده و با حلقه کردن آن یک گره ایجاد کنید مطمئن شوید که طرف کوتاه‌تر یا دم نخ شما روی طرف بلندتر آن قرار گرفته باشد سپس ابزار را به‌طرف سمت بلندتر نخ فشار دهید نخ وسط را بین انگشت شست و انگشت سبابه گرفته و نخ را به‌آرامی بیرون بکشید و آن را به دم نخ بیاویزید و حلقه را محکم بکشید.

مرحله‌ی دوم _ گره زدن حلقه

حلقه را در دست چپ خود گرفته و قلاب به داخل حلقه سر دهید حلقه را به دور قلاب گره بزنید گره خیلی سخت نباشد زیرا نخ باید آزاد باشد نکته من چپ دست بوده‌ام و با دو دست کار می‌کنم من ترجیح می‌دهم روشی که مادرم به من یاد داد آموزش دهیم زیرا به خاطر کیفیت مطلوب در چند کتاب چاپ شده‌اند.

ادامه آموزش ایجاد گره قلاب بافی برای شروع بافتنی 

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

امروز شما را با ۱۱ نوع ماساژ متداول که جزو بهترین انواع ماساژ هستند آشنا می کنیم. مزایای هر کدام و اینکه چه زمانی از هر کدام استفاده کنید را بیان می کنیم.

وقتی واقعا نیاز به ماساژ دارید، بدن شما این نیاز را داد می زند! اگر بتواند نوع ماساژ را به شما بگوید بیشتر منفعت را برای شما دارد. اگر به تازگی با ماساژ آشنا شده اید یا هرگز مبادرت به شرکت در یک جلسه ماساژ معمولی یا سوئدی نکرده اید، ممکن است انواع ماساژ را نشناسید. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم سبک های بسیار مختلف ماساژ و مزایای آن را کشف کنید تا بتوانید بهترین مورد را برای خودتان انتخاب کنید.

ادامه انواع ماساژ و اینکه چه زمانی از هر یک استفاده کنیم؟

  • احمد کریمی
  • ۰
  • ۰

در حالی که شخصیت چیزی است که همیشه در مورد آن صحبت می‌کنیم (“او چه شخصیتی فوق‌العاده‌ای دارد!” یا “شخصیت او برای این شغل مناسب است!”)، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که روانشناسان لزوماً با یک تعریف واحد از آنچه که دقیقاً شخصیت را تشکیل می‌دهد، موافق نیستند.

شخصیت به‌طور کلی به‌عنوان الگوهای مشخصه افکار، احساسات و رفتارهایی که شخص را منحصر به فرد می‌سازد، توصیف می‌شود؛ به عبارت دیگر، چیزی است که شما را می‌سازد!

محققان دریافته‌اند که برخی از عوامل خارجی می‌توانند بر چگونگی تعریف ویژگی‌ها و خصیصه‌های مشخصی که از شخصیت فرد نشاءت می‌گیرند، تأثیر بگذارند. اگرچه بعضی از جنبه‌های شخصیت ممکن است با افزایش سن ما تغییر کند اما شخصیت همچنین در طول زندگی نسبتاً ثابت باقی می‌ماند.

ادامه آموزش روانشناسی شخصیت 

  • احمد کریمی